Monday, January 14, 2013

im back!

Assalamualaikum..

pejam celik dh 5 bulan aku biarkan blog ni berhabuk..dalam 5 bulan ni jugak macam2 bende jadi..antaranye, aku dh abis belajo, dah konvo, sambung master kat usm, bz ngan kelas, bla bla bla..pastu arini ari last paper exam aku kat sini..yeay! jadi sebab dah takde pape nk bt, pastu malas nk angkat bontot lg..cite kat server pun dh abis aku donlod,muahahahaha..tb2 teringat plak kat blog ni..

bukannye tak ingat langsung, tp x de mase la kononnye nk membelek blog nih..so arini ni, tgh free2 lg ni, aku dh kasi cuci bersih2 blog ni..buang bende yang ntah pape aku letak kat tepi2 ni dulu..yang kire2 org yang masuk blog aku ni pun aku buang, sebab..motif??yang formspring ke frompring ke ape bende spring2 ntah tu, yang tanye2 soalan tu pun aku buang, xde pekdahnye pun,sekali ngan chat box tu, ntah ape bende org post pun aku tak tau la..banyak la jugak aku buang, pastu tukar templete baru...

pastu sempene tahun baru ngan blog yang berwajah baru ni kononnye aku pun rase nk tuko gaye penulisan sket la, sbb rasenye post2 aku sbelum ni cam 'keras'..maknenye, kalu org bace pun x de perasaan, ngan ayat bunge2, pastu kononnye sopan la pkai 'saya'..tp sebab tu la antara punca aku tak reti nk menulis sangt, sbb bile nk tulis, kne pikir ape nk ditulis dan pk ayat yang sesuai nk tulis..sepatutnye kene jadi diri sendri je la, tulis dari perasaan sendiri, bukan?

blog dh bersih ni, harap2 pasni ade la mood nk menulis kot??

2 comments:

cik wan said...

selamat menulis blog sista saroh!!haha

anak pak ahmad said...

haha..mekasih2~harap2 dop hangat2 taik ayam la pasni ;p

Post a Comment