Tuesday, January 15, 2013

usm life: post-exam

Assalamualaikum..

hari ni hari kedua lepas abis exam exam...rilek gileeeeeeeee~~hahahaha..so, nk isi mase lapang aku nk cite la sket psal idup aku kat usm ni, yang paling latest, pasal exam baru2 ni..



gambr kat atas ni adalah gmbr slip exam aku n senarai subjek yang aku amik sem ni..fyi, aku amik mixmode kat sini, so sem ni aku belajo je, sem depan aku buat research plak..tak banyak bende nak cite pasal exam pun, hehe..aku pasrah je ni, main jawp je,,mintak2 la lulus, aminnnnn~

lepas exam aritu, kitorng satu kelas pegi la makan2 kat kfc dan diseponser oleh classmate aku akmal, nk celebrate katenye, hehe..alang2 nk sambut besday budak palestine sorang ni, Samir..sembang2, makan2, potong kek, dengan kate lain, we enjoyed our time together, n it was fun bebeh, haha..last sekali, si samir tu berucap sket n mintak kitorng describe keseluruhan sem ni dengan satu perkataan je..mcm2 la kitorang bagi perkataan..aku bagi perkataan 'awesome', sebab mmg aku rase awesome pun kat sini, ngan suasane baru, kawan baru, hidup baru, bagi aku best je belaja sini, walaupun kadang2 ade la jugak rase stress belaja tapi normal la tu sume sebagai sorang student kan..pastu yang lain ade bg perkataan, hepi, full, worst, facebook pun ade, hehe,ade la cite disebalik perkataan facebook ni..tapi yang paling best ialah perkataan 'family' =)


dan inilah gambar family baru aku, mereka sume sangat awesome, dan aku pasti akan merindui saat2 ini,cewah!hehe =')

0 comments:

Post a Comment