Friday, February 18, 2011

24. Contest : Kisah Pelaut Terlampau Pilihan..

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh~~~ (^_^)V


saye tak mo membebal banyak..ape2 kawang2 leh tekan SINI ek kalu nak tau lebih lanjut lagi pasal kontes ni..

~
~
~
~
~


dalam banyak2 'kisah pelaut terlampau' tu, saya pilih ----> RAYA DI TENGAH LAUT (PART 1)

sebabnye ialah..well~agak sonok tengok gambo2 encik pelaut tgh anyam ketupat, pasang lampu lip lap,nmpak meriah..tapi disebalik kemeriahan tu mesti dalam ati encik pelaut berkata~ "mak~!!!nak balik!!!sob3~ T.T" kan3??kalu tak betul saye bagi encik pelaut seposen ek?hehe..=p~

saye bukan pelaut...tak penah pun beraye kat perantauan..tak penah keje atas kapal pun, lagipun saye tak abis pun belajo g, eheee..tapi perasaan berjauhan dengan orang tersayang tu saye penah rase, sungguh sayu sekali~ sob3~ T.T

ape2 pun sabo ye encik pelaut, keje tetap keje, kate nak kumpul duit kawin kn3?hehe..

ok lah, till then..adios~ (^_____^)V

3 comments:

Nour Akmal said...

hye..singgah cni..
nice entry..

jom join GA first blog saya..

http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/jarijemariemas-first-giveaway.html

Sara Eryna said...

wah!mecih2..insyaallah akan menjoinkan diri~ =DD~

mie said...

akhirnya dapat juga dibuka!!!
nice, thankz sebab sudi join..

contest approved!!!

Post a Comment