Tuesday, February 1, 2011

12. orang ayam..

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh!!....

ni caye nk cite la ni kn..kat kampung caye ni ade sorang laki nih suke sangat belegar2 kat kawasan umah caye nih..pastu duk panggil2 ayam die..kruuuuuur~kruuuuuurrrr~ pastu kalu setakat cari ayam je x pela jugak, ni pakai towel je yang caye tak tahan ni (jgan salah paham ye)..sekse caye tgk, bkn seksi..dan kitorang telah sepakat memberi name orang itu 'ORANG AYAM'.. 

caye ni sebagai seorang pompuan, malu gak la TERtengok die camtu, die x rase malu ke??ish3..lagi satu, kitorang ade gak la terpikir kot2 die saje je kononnye nk cari ayam tapi sebenarnye nk.......................... JENG..JENG...JENG....kowang pikir la sendiri ek, hehe =P.. tapi tu la musykil3~ dah la umah ni ramai anak dara,hmmm...

so disini caye ade memikirkan beberape jalan penyelesaian supaya masalah ini dapat ditangani, diantaranya ialah :-
 
1. sembelih ayam2 die tu...
2. mintak2 towel die tercabut mse jalan2 tuh, supaya die insaf nk pkai towel lagi, hahahaha =P
3. report kat JKK
4. kalu betul die JENG..JENG..JENG...report kat polis!

sekian, terima kasih.. (^_^)V

~
~
~
~
~
ini adalah sekadar hiasan semata-mate ye.. hehe =p~

2 comments:

Nadhirah-chan said...

haha siap letak gambar lagi . ayam betul orang tu kan , ekeke :)

Me! said...

a'ah..ayam3x.hehe =)

Post a Comment