Monday, January 30, 2012

57. Voucher buku ;D

Assalamualaikum~ =)

saye rase sume pun dh sedia maklum pasal pemberian voucher buku sebanyak RM200 tu kan?hehe..

td, sy g la kedai buku nk tebus voucher tu, tp siyesly tak tau nk beli ape..nk beli buku or novel, sy bukan ulat buku,hehe =p


pusing punye pusing kedai tu, amik punye amik barang2 dalam kedai, jumlah keseluruhan yg sy beli td ialah rm153.90, so tinggal la satu lg voucher saye~


salah satu barang yang sy beli td adalah model umah, hehe..ekceli, sejak sekolah menengah lg, saye minat sngt dengn model2 cmni..tp disebabkn tak cukup duit dan bende ni mcm tak berape penting so saye biarkan sajela minat saye tu..so sekarang ni sbb dah tak tau nk beli ape, so sy pun beli la, hehe.. dan ini lah hasilnye~







model ni bejaye disiapkan dalam mase kurang 3 jam hasil bantuan dr adik sy gak, hehe..ape2 pun, rase sangat puas hati bile model umah ni siap..dan adik sy kate 'saye mmg engineer',hehe..insyaallah~dalam mase beberape bulan lg sy akan begelar sorang engineer~ 

AMINNNNNNNNN~ doakan saye ye?=)

4 comments:

shazida said...

insyaALLAH... amin!

Cikgu Fikri said...

wah...
fiq pun suka model2 cam tu masa kecik2 dulu..
nak2 kalau iklan LEGO,memang cepat terpengaruh.. huhuhu..
btw, good luck to be an engineer :)

Sara Eryna said...

mekasih dida~ =)))

Sara Eryna said...

cikgu fiq komen entry saye tuuuu~~~hehe
mekasih cikgu~ ;D

Post a Comment